lite lätt uttråkad tjej

jag vill
tränashoppamysalagagodmatdrickavingåutjobbabaraumgåsfikabowla, ja ni förstår.

Opererades 20 december, några dagar efter det åkte vi till släkten för att fira jul och samma dag som vi skulle åka hem därifrån blev jag sjuk och är det fortfarande. Yeey! Allt som allt har jag varit helt inaktiv i snart en månad med undantag för några tunga dagar på jobbet, men på torsdag ska jag tillbaka - inget snack om saken. Körkortet fick jag lägga på is.. tråkigt men så äre. Finns en mening med allt!

I helgen fyllde världens finaste kille år. Släpade mig dit och gav han frukost på sängen, en liten minitårta med ljus i och presenter. Tror att de uppskattades :)
Nu ska jag göra mig iordning för ett besök på Kåbohälsan.

Saknar mina fina tjejer enormt. Ge mig sol, värme & vårat kollektiv-liv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0