veckan som gått

Klockan är efter tolv, alltså är det fredag! Ihelgen kommer Carro hem. Min finaste Carro. Som jag saknat henne :) Annars äre jobb fre, ledig lördag & söndag och då fyller även min kära Papi år.



Från veckan som gått hittills kan jag göra en del konstanteranden.

1. Carl Frisör är bra. Det är inte så farligt med page, jag trivs faktiskt tillochmed.

2. Hjeronymus-ansiktsbehandling på Swedish Beauty är utav världsklass, try it!

3. Iphone 4 är minst lika bra som jag trodde, om inte bättre. Tacka gud för Teknikmagasinet!

4. Resident Evil 4 är inte min favoritfilm. Men det är alltid lite coolt med 3D.

5. Plugga körkortsteori är jävligt tråkigt!

Sådärja, nu ska jag ta och läsa min nya SOLO jag fick med mig idag. Trevlig helg readers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0