Val 2010. Någon som missat?

Någon som missat att det är val eller? Nej tänkte väl inte det..
Även jag har dragit mitt strå till stacken idag och röstat på något jag tror ska bli bra. Gjorde en massa valtester inatt på jobbet i ren panik. Hade ingen aning om vad jag skulle rösta på.. har väl inte direkt varit så bra på att följa alla tv-debatter och så. Har aldrig varit politiskt insatt och tyckt att det är skittråkigt men just nu känns det väldigt viktigt, inte minst för att hålla rasistjävlarna borta ur riksdan.

Men nog pratat om det, känns ganska uttjatat. Nu ska jag krypa ner i soffan med lite kaffe.


Imorn ska jag på ansiktbehandling! Ljuuuuvligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0