lite updates från ett regnigt Storvreta

Igår efter mysig dag på stan med min fina mötte jag upp Sofia för en fika och shoppingrunda. Vi mumsade morotskaka och jag fick med mig lite mysiga stickade grejer hem. Vi gjorde sallad med räkor,avocado,fetaost, mango och massa annat gott till ett helt fotbollslag så Sara occh Linn kom över och fick smaka dom med!

Idag har jag redan hunnit jobba 7-10 och om några timmar ska jag tillbaka igen för kvällspasset 14:30-22:30, det gäller o ligga i :)

Imorn är det hejdåferre för Mickie och Rebbe som flyttar till Teneriffa redan på måndag. Ni anar inte hur saknade ni kommer bli.. och vem ska jag nu få höra allt roligt skvaller ifrån?
Temat är iallafall Trash, alla ska pimpa sin egen sopsäck som man ska ha på sig.. Jag gillar idén men mitt huve är tomt på ideér haha. Hursomhelst, jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0