dags o säga heejråå

Hejdåferren i fredags för tjejerna var bra! Mysigt och träffa alla och dom hade vart så gulliga och fixat speciella texter om en där man skulle sitta, så fick man gissa vilken lapp som var ens egen. Efter de körde dom frågesport om sig själva.. tror jag fick 10/12 rätt iaf, inte helt dåligt :) 

Lite senare invigdes Flurran för första gången i mitt liv, sjukt roligt var det. Efter det låg jag i koma i soffan lördag och söndag, herregud säger jag bara. Annars har den här veckan bestått av jobb och mys. Comeback på gymmet idag också, kändes skönt.

Kom på att i November händer det ju faktiskt lite grejer också:

2 Nov - Möte på Läkarhuset. Mer om det sen.

6 Nov - Min födelsedag :D

* Nov - Uppkörning bokad!

24 Nov - Oskar Linnros på Katalin!

YEY! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men men men men?!! ok jag kommer snart hem då blir det ett långt snack! Jag vill med på lindros! <3

2010-10-14 @ 22:56:48
Postat av: Carro Fornis

Det var jag som skrev.. glömde skriva namn.. haha

2010-10-14 @ 22:58:18
URL: http://www.nogg.se/carolinef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0