Cause you're amazing, just the way you are.

Helgen som varit var allt annat än dålig! I fredags hade vi äntligen vår hejdå-middag med jobbet för Rebecka som lämnat oss för Scandic Anglais. Det blev en trevlig kväll på Riverside med god mat, goda drinkar, vin och världens godaste creme brulée. En sån om dan gör magen glad.. Iallafall så drog vi "ungdomar" till Birger. Det vart jag,Rebecka, Sofia och Anna och ungefär 6 shotsrundor. Riktigt bra kväll och jag mådde tillochmed bra när jag vakna dan efter.. väldigt konstigt.

På lördagen sen så var det bara och bege sig hemåt till mina fina kusiner som beslutit sig för att hälsa på oss hela helgen. Det blev discobowling, middagsmys och Rappakalja i mängder.. det spelar vi snart tjejer!! Det roligaste var att det låg kvar en massa lappar i spelet som vi skrivit när vi var runt 12, sjukt kul.

Nu blir det sängdags. Har varit en lång dag och imorrn är det femkamp med jobbet.

Må bästa hotell vinna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0