Söndag

Änsålänge har hela helgen varit underbar, och speciellt igår! Fixade träningskort med Köppan så vi solade & tränade (Typ första gången sen i januari). Sen käkade vi en Cupidosallad nere vid ån och fyndade en massa på rean!

Kvällen skulle bli lugn och nykter hade vi planerat, kanske gå ut och käka, ta en alkoholfri drink.. vem försökte jag lura? Det fick bli en sväng på Systemet sen chillade hela hänget hemma hos oss innan vi drog till Stadsparken en stund. Efter det mötte vi upp Liz och hennes man på Fram to the Ficka och sen blev det Birger!
Smög in på en okänd lista tack vare Julia, det gjorde vår kväll!

Just nu sitter jag ensam hemma medans mina sambos jobbar. Sitter och väntar på Sofia som ska köra mig till Björklinge. Tanken var grillning men nu har det börjat regna så vi får se..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0