Long time no see

Ja verkligen! För lång tid har gått för att jag ens ska veta vart jag ska börja.. Tänker inte riktigt säga något om resan, allt och lite till hittar ni som sagt på vifeem.blogg.se, men jag kan säga att det har varit fyra underbara månader med 4 underbara vänner! Vi har träffat så mycket människor som jag såå gärna vill träffa igen, gjort sjukt roliga saker, sett en hel del och fyllt på med oslagbara minnen för livet.

Och nu då? Jorå mycket har hänt här hemma också, mestadels bra! Jobbar på gamla jobbet, har flyttat in på Studentvägen 23 med mina pläppies Kb och Mickis och spenderar en hel del med alla underbaringar vi lämnade hemma! Utgång var och varannan dag, Sydamerika-livstilen fortsätter .. ;) Haha

Just nu sitter jag och vänner på Köppä, Sofia och Liz. Det blir chill här på nån gräsplätt i det sköna vädret med en massa vin och sen drar vi till Riverside. Imorn är jag ledig! Pörfect.


// Pläp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0