in the middle of the night

Jobbar natt hela veckan. You can call me Nattugglan. Sover bort i princip hela dagarna och brännan är all gone. Men jag ska inte klaga, pengarna rullar in och jag hinner med en hel del mysigheter ändå. Middag på Villa Romana följt av förfest och Birger ihelgen och Ikea 3 dagar irad. Sofia och Köppä har ju köpt lägenheter så vi har blivit involverade i det allihopa. Nejnej jag är inte alls avensjuk..........

Har även hunnit med middag med Julia och Pee på Åkanten i tisdags och reunioun på 018 igår, tom Liz & Carro var där. Vilka fina vänner jag har! Nästan hela ligen var där, som på den gamla goda tiden. Nu ska jag chilla lite i soffan innan jag börjar jobba vid 22!


 



Kommentarer
Postat av: köpp

tännk va mysiga vi är ändå, livsnjutare!

2010-07-24 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0