lever livet på landet

Sitter just nu hos mormor & morfar ute på landet och bokar min tågbiljett hem. I fredags tog hela la familia bilen och drog till släkten 45 mil bort för att fira min lilla kusin som konfirmerade sig igår. Eller liten och liten.. han är typ 1,90 lång med basröst men i mitt huvud är han fortfarande liten..

Igårkväll efter en  underbar släktmiddag & kvällsbad blev det en springrunda med mami och syster. Tänk er en grusväg längsmed en massa åkrar, varmt väder & kvällssol. Det här skulle jag kunna vänja mig vid :)

Idag vid kl 3 ska på födelsedagskalas hos en gubbe som bor här, men innan dess ska jag väl hitta på nåt kreativt som att baka eller läsa en bok. Ibland får man låta som en 50 +

Over & out babychones!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0