every night I wonder who do you dance for

Pjuuuh, nattveckan är över. Älskar mitt jobb ibland ändå alltså, har både haft en massa roliga och även mindre underhållande gäster haha. Iallafall, "ledig" idag så det blir träning med Köppä ikväll, kanske lite solning på det och filmmys, we'll see..

Nu är frågan.... vad ska man göra i höst? Jag trivs bra här men man vill ju inte fastna och man vill ju hitta på saker medans det är som enklast.

Jobba eller plugga? Byta jobb? Flytta eller skaffa lägenhet här? Spara pengar så man kan resa igen? Plugga spanska? Jobba utomlands? Flytta till Norge? Valen är många.. en sak är säker iallafall.. körkort är på G inom KORT!



Jag & min raring :) tänk när man var sådär liten.. då fanns inga val, man bara var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0