Någon som har missat att det är 2010? Nee tänkte inte det va..

Mycket har hänt sen sist. B la en mysig jul hemma, Juldagen som även var Sofias 20-årsdag och Nyårsafton.
Sofias födelsedag firades hemma hos henne med mat, tårta, paket och alkohol i mängder. Hela sällskapet splittrades men jag, Carro och Liz körde en kväll på VIP. Mycket otippat som resten av kvällen, ja.

Nyårsafton firade jag med en god middag hos Linnea Pettersson. Vi var ett gäng på 7 tjejer som firade tolvslaget hemma och drog sen mot Vedala. Det vart en efterfest där jag låg på golvet och snarkade i några timmar totaldäckad för att sen dra hem och sova, alltid lika kul när det blir för mycket av det goda.

Iallafall, helgen har varit lugn i övrigt. Blev en efterlängtad kina/sushibuffé på Dragon Palace igår och sen lite mys hos Dan och Ninni. Nu tackar jag för mig. Imorgon har jag lite att stå i, är nervös..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0