Ledig lördag

Mina hjärtan var hos mig igår och planerade lite så nu vet vi hur vi ska boka Inkaleden. Jag tar tag i det och bokar idag eller imorgon när jag fått allas passnummer. Det var lixom det som saknades, så nu hoppas vi att det går vägen! Det är en grej vi bara inte får missa!

Nu har jag precis unnat mig en liten bränna, brynfärgning, tandblekning och snart ska jag färga min fula utväxt. 
Glöm inte att det bästa du har att investera i är dig själv :)

Man skulle nästan kunna tro att jag ska ut ikväll, men nej det ska jag nog inte. Får se vad alla är sugna på när dom slutar jobba.. Men känns som att det kommer bli en lugn helg.

Förresten så rekommenderar jag verkligen ansiktsbehandlingen jag gjorde! Hon polerade huden med nån typ av kristaller och min hud har aldrig känts så mjuk.. Try it!


 



Inkaleden, ni ser ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0