intoxication of a certain kind..

Sitter i mjukisdressen och lyssnar på Intoxication som förr i tiden, Sofia borde joina mig om ett tag. Självklart blir det en helgresumé. Lever man för helgen så gör man, haha.

Jobb ifredagskväll, sen joinade jag mina brudar hemma hos Ninni. De hade lite spel & vinkväll så jag hade med mig en ny favorit, Mousserande jordgubbsvin. Det får bli dagens rekommendation..  smakar som en blandning av vin & cider, lite halvtorrt och inte för sött. Muuummma sa jag. Jag och Sofia drog ner till Terassen där Julia och Linda hängde. Mycket trevlig kväll!

Sen blev det lördag. Övningskörde lite och handlade nödvändigheter till resan på Gränby C. Några spontana planer senare skulle kvällen spenderas med min fina vän Sara Köppä. Det var galet längesen jag umgicks med henne bara hon & jag. Vi styrde våra high-heels mot förfest. En riktigt trevlig sådan dessutom. Efter det drog vi alla till Saluhallen och Birger, det är tydligen så man gör, haha. Hursomhelst, riktigt bra kväll.
Spårat som vanligt, men annars är det väl inte vi.
Med det tackar jag för mig. Hejs!


Bjuder på gårdagens enda bild;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0