Exakt 2 veckor kvar idag!

Herregud vad tiden går fort.. Tur att vi kommit några steg närmare i förberedelserna också. Igår vaccinerade vi oss mot svine fluue och drack koleravaccin så det stod härliga till. Smakade hallonläsk tyckte jag, kanske nåt man borde testa oftare? Hann även med en mysig middag på Rififi och jag har köpt en klänning till vår hejdå-fest den 6:e. Den är to die for, jag lovar. Men det får ni se då.

Min 4-dagarsledighet är över och jobb står på schemat fram tills på fredag. Men jag klagar absolut inte, ska ju inte jobba på minst 4 månader sen så de är lugnt, haha.

I lördags blev det inte chill någonstans. Vem försökte vi lura när vi sa att vi skulle dricka lite vin på Terassen? Vi blev medlurade på en helkväll på Saluhallen. Riktigt skön kväll!

I söndags vart det planering av resan hemma hos Mickis och lite fotografering till vår blogg vi ska ha tillsammans på resan..

Ni glömmer väl inte att följa oss? Adressen är
vifeem.blogg.se

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling. Microdermabrasion kallas den och peelar huden och får bort ojämnheter i hyn.. vem vet, jag kanske blir en helt ny människa? Vi får se!

Måste ju såklart bjuda på helgens vimmelbild också haha.. vi kan dedär vid dethär laget. Den schlitna looken bjuder jag på;





Pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0