21.01.10

Kom precis hem efter att ha unnat mig en solning efter jobbet. Bangade på träningen idag men jag var på världens jobbigaste Spinning Intervallpass igår och imorrn äre på't igen så jag behöver inte va besviken på mig själv. Så skönt o va tillbaka på gymmet och jag ska hålla uppe dehär, det lovar jag mig själv!

Har tryckt i mig en hel mango själv såhär precis innan middan och sen ska jag läsa min nya SOLO. Mango kan vara världens godaste frukt och SOLO kan lätt vara världens bästa tidning. Ni hör ju!

Förövrigt är jag ledig fredag, lördag OCH söndag... Det är LYX! Om vi orkar blire utgång men det lutar nog mer åt bio imorn.. fast hur jävla svårt ska de va o få tag på biljetter till Avatar 3D, tell me ??!

För mycket tankar i mitt huvud.. jag är nervös, glad, svävar på moln samtidigt som jag är jävligt stressad. Meditera är precis vad jag borde göra, synd att jag inte vet hur man gör.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Läs mitt senaste inlägg, jag behöver tips och råd.

Jätte snällt om du vill ge mig råd.



Sanna

2010-01-22 @ 12:18:12
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0