100112

Sådärja, back on track! Blev en ledig helhelg tillslut, väldigt behövligt. Jobb igårkväll blev det iallafall, måndagkvällarna är aldrig roliga. Helt slut är bara förnamnet. Gårdagen var ändå helt okej eftersom jag fick med mig lite smått o gott från rean. B.la shorts och 3 par skor, riktigt snygga dessutom. Tänk vad lite shopping gör en glad för stunden ;)

Idag har jag varit ledig. Såå skönt! Har fixat ett nytt pass, betalat min reseförsäkring och umgåtts med mina fina Kb, Mickis och Julia. Hann även kika in hos Köpp och Ninni för lite skitsnack och kaffe inne på Parfymeri L. 
Hon ska ju faktiskt också ut och upptäcka världen i ett par veckor. Vi ba drar, en efter en verkar det som.  

Nu blir det fortsättningen av So You Think You Can Dance och efter det.. Paradise of course ! I'm hooked.

Imorgon; sovmorgon. WIHOOO

 

sol och värme. precis som livet ska va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0