1 month to go

Det är så tråkigt att vara sjuk. Kom hem från jobbet i förrgår helt död och de senaste 48 timmarna har jag inte gjort så mycket annat än att sova. Man är helt fast hemma, fast det är lite skönt på ett sätt också.. Har sjukanmält mig för imorgon, får se om jag orkar jobba på söndag. Jaja, nog pratat om det. Om exakt en månad befinner jag mig ju på en helt annan plats på jorden. Starten går i Brasilien och jag kommer inte hem förräns det är sommar här! Jag har fortfarande inte fattat det fastän allt är klart med jobbet och så nu. Kommer bara få jobba extra när jag kommer hem, men jag är så glad att jag valde att åka. Helt sjukt.. kommer bli grymt. Jag är så lycklig!

Jag, Sara Kb, Mickis, Rebecca & Alexandra. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi fem :)

2010-01-08 @ 20:18:21
Postat av: Reb

Vi fem, for sure.

2010-01-08 @ 22:53:17
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: Sofia

MEN JAG KOMMER JU SAKNAR DIG SKITMYCKET! och jag som trodde du skulle komma och byta av mig imorrnbitti!

2010-01-08 @ 23:15:05
Postat av: Nin

Era snygga sktkörvar, jag kommer sakna er.

2010-01-09 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0