I dit it!

Inga problem! Mår bättre än jag gjort på länge, allt har gått hur bra som helst.
Har inte gått utanför dörren på några dagar och sitter nu och myser i min nya velourdress som mamma var så snäll och kom hem med. Sofia kom hit med jättefina blommor igår, Owen tog med sig filmer och Carro erbjöd sig att ta med sushi igår.. vilka fina människor jag har i mitt liv. Och alla telefonsamtal och sms är guld värda.
Älskar er.

Har varit riktigt känslosam de senaste dagarna, de finns så mycket kärlek därute. De gäller bara att uppskatta de små sakerna och ta livet för vad det är. Oj vad djup jag blev helt plötsligt.. men hellre det än deppig I guess!

Snart kommer Carro över för lite mys och imorgon väntar en sisådär 50 mils bilresa för julfirande på annan ort med fina släkten.

God Jul! <3
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, glad jag är för din skull pluttan <3

2010-12-23 @ 14:17:26
Postat av: Caroline

Baby, Uppdatera lite nudå! :) hihi puss<3

2011-01-06 @ 16:57:43
URL: http://www.nogg.se/carolinef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0