1 december

Mycket som hänt sen sist såklart, men det är inte så mycket jag tänkte gå in på.
Har fyllt hela 21 år, sett Oskar Linnros på Katalin, klarat teorin, kuggat uppkörningen osv.
Nu tar jag lite körlektioner på Anderssons, så snart har jag kortet i handen, det lovar jag!
Sara och Sara har lämnat mig för övriga ligan och Teneriffa men det unnar jag dom.
Dom blir ju förhoppningsvis inte där lika länge som dom andra iaf.

Jaja, slutsvamlat. Nu ska jag ner till stan och få ansiktbehandling av Carro. Det är viktigt att varva ner och ta hand om sig själv i såna här mörka tider :) Kom ihåg det!

Idag är det 19 dagar till min operation.. Helt sjukt men jag kunde inte längtat mer :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0