you had me at hello

Jahaja, en vecka sen vi kom hem nu då. Och ingen uppdatering heller såklart. Veckan har b la bestått av jobb, träning och kvalitetstid med mina underbara vänner. I torsdags fotade jag min mamma hela dagen. Hon gör sina egna kläder så jag lånade P's systemkamera, slingade & plattade mammas hår, noppade ögonbrynen, sminkade henne o jaa hela kitet. Hur fina bilder som helst, såg ut som att jag var ute och fotade med min storasyster..

Anyway, sen i fredags fortsatte jag, Sara & Carro (jaa hon har varit hemma under helgen!) i samma spår och tog lite mysiga bilder vid Ekeby kvarn. Jobb hela helgen men hann ändå med en rolig kväll i lördags med mina raringar. Började kvällen i Heidenstam och fortsatte vidare mot Hyllan. Väldigt kul, mindre kul var det igår. Helt död i kroppen och halsen säger ifrån så det var extra behövligt med ledighet idag. Trodde jag skulle få den också men fick ett samtal nyss om att min kollega blivit magsjuk så de är bara att ställa upp ! Behöver pengarna dessutom. Tjingeling !


  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0