söndag


Har precis tittat på sista avsnittet av Idol.. blir alltid så rörd när jag kollar på Idol, en känslig tönt som jag är. Själva grejen att dom sjunger så fint, uppfyller sina drömmar och att jag själv så himla gärna skulle vilja vara med. Men man kan ju alltid drömma.

Har även hunnit med en springtur och en solning idag. Min mobil är tankad med en massa ny bra musik så det gick kanon o springa ! Så himla peppande med bra musik, den gör typ halva jobbet. Helgen annars har varit luuugn. Jobb och myskväll i fredags och pappas 43årsdag igår. Han och mamma hade köpt en massa goda grejjer som musslor, krabba, räkor och sånt så man satt väl mest o åt hela dagen. På kvällen kom Linnea P och hämtade mig för lite onyttigheter och "Step Up" hos henne, Köppan joinade också! Kvällens roligaste var nog när Sara ramlade handlöst från trappsteget på Linneas altan, hon hade händerna i fickorna så hon kunde inte ta emot sig alls. Jaa jag vet, det låter inte alls kul och jag låter bara skadeglad men jag skrattar fortfarande för mig själv när jag tänker på hur kul det såg ut. Förlåt Sara, du vet att jag älskar dig även om du är klantig ;)


Mamma har precis lämnat oss för en hel vecka nästan.. hon skulle iväg och jobba och kommer inte hem förräns på fredag.. hur ska detta gå? :O




Min vackra mamma!


Kommentarer
Postat av: Reb

Hahahahahha Köppä jag dör, fan va kul det måste sett ut. Jag börja skratta för mig själv nu bara för att jag fick en bild framför mig liksom. :D

2009-09-27 @ 19:32:02
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: rosettpojken

ah den bilden var snygg ju.

2010-03-02 @ 13:21:00
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0