it's a lovely day

Riktigt härlig dag! Först tog jag mig en springtur och unnade mig en solning, sen in mot stan för att möta upp Sofia & Ninni. Det blev en latte och en runda på stan. Plockade på mig ett rött läppstift (riktigt snyggt faktiskt), en kofta och ett gulligt hårband/pannband att värma skallen med. Sen åkte jag hem och lagade middag och en smaskig efterrätt till mina barn. Egentligen så är dom inte mina barn utan mina syskon men ibland känns det faktiskt inte som det.

Ha en trevlig kväll gott folk, blir en tidig kväll för min del.

Saknar Carro, tur för mig att hon kommer hem på torsdag!


Kommentarer
Postat av: Carro

Om jag vore din kille skulle jag nog inte klara av ett disstansförhållande.. Men nu är jag ju inte de så de ska bli kul attfå leka och prata av sig lite med dej i helgen!! pUSS

2009-09-28 @ 23:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0