driving one of your cars

Fika igår med mystjejerna + lite inhandlande av fina grejer till garderoben. Jag älskar mitt rum förresten! Fixade lite till när jag kom hem så nu skulle jag kunna hänga här för jämnan.. saknas bara lite smågrejer.

Idag är min sista lediga dag och då står spinning på schemat. Efter det blir det lunch-date med Julia, det var lääängesen nu, inte okej ! Storken  skulle inte kännas helt fel i det här ruggiga vädret. Pratade lite med pappa angående körkortet. Det lär vara mitt inom en snar framtid! Jag frågade hur mycket han ville hjälpa till med och då sa att han att han kunde betgala det. Blev så himla glad.. det hade jag aldrig trott ! Dom  har sagt förrut att dom skulle betala det men det var ju innan man började jobba en massa.. Anyway, jag tackar & tar emot. Och ni, watch out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0