utgång & mys-helg

En underbar lördag med min kära Köpp. Först alldeles för mycket mousserade at my place, vidare till Terassen för att se lite bekanta ansikten och sist men inte minst Saluhallen där Reb och Kb var! Vi fick inga skor, men vad gör det? Tack för en riktigt bra kväll! Söndagsbakismys på Storken igår med Köpp, Reb och Amanda. Söndagar på Storken är så värt, borde göras oftare!

Idag har jag jobbat och träffat mina kära för en fika på Årummet. Har även fattat ett viktigt beslut och jag ångrar det inte en sekund! Visst, ni lär få höra mig tjata en tid framöver men sån är jag, lika bra att be om ursäkt redan i förhand! Annars då? För mycket att tänka på för tillfället, för lite tid och viljan finns inte riktigt där.. Jag skyller på vädret, det gör mig opepp som fan men ska skärpa mig. Nej nu ska jag sluta med det här, ska plugga lite teori för imorgon har jag dubbla körlektioner!
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0