söndag

Kom in från en springtur för ett tag sen. Det var mörkt, kallt & regnigt men så himla skönt. Ni vet den där känslan - man springer och springer och känner att ingenting är omöjligt! Nu är jag nyduschad och ska hoppa ner i min nybäddade säng om inte alltför lång tid..

Gårdagen var riktigt mysig. Jag och tjejerna satt på Liz altan med tända ljus, lite smått & gott och det blev en hel del prat om den bästa resan jag gjort i hela mitt liv; Dublin. Det är sjukt hur mycket det finns att säga om den resan.. man tröttnar aldrig!

Kvällen avrundades på Donken med Carro (som nu har åkt tillbaka till Orsa..) och alla epa-raggare innan det blev sängdags! Perfekt lördagskväll.
  




ja, röda läppar är hett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0