sjukis

Idag tycker jag inte att de är kul o vara jag. Jobb igårkväll till halv elva, upp igen imorse för jobb 7 - 19 och samma sak imorn! På allt dedär är jag sjuk.. jag gör inget annat än att nysa, snyta mig och hosta. Kul? Näe. Borde vara hemma från jobbet? Ja, egentligen.

Blev en liten mysis hemma, köpte med mig vindruvor, kex och ost med hem. Känner egentligen att jag behöver lite kärlek ikväll, men det får vänta. Jag vill ju inte ge er baconfebern eller nåt. Nu blir det sängen klockan elva en lördagkväll! Något positivt är iallafall att jag bara jobbar onsdag nästa vecka. Vad händer dårååå? Kom på att jag inte druckit en droppe alkohol på en månad idag så jag kan egentligen förtjäna att göra något kul.
Puss på er.



GE MIG.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske kommer till mig??

2009-10-11 @ 15:19:26
Postat av: J

Vad bra! Hoppas du fått mitt nya nummer, så det är bara att ringa på det! Saknar dig i massor, vi måste ses! Behöver dig gumman<3

2009-10-11 @ 20:47:37
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0