I look to you'

Ledig & solen skiner! Bara jag kunde bli helt frisk.. Sitter här med mitt citron&honungs-te.. godaste som finns. Har redan hunnit med övningskörning, 1-0 till mig. Egentligen skulle jag och Kb åkt till Sthlm och shoppat men hon skulle till doktorn, får ta det en annan dag! Det är ju löning idag så det får väl bli lite shopping i Uppsala istället, det går ju det med. Någon som har lust?

Igår var en effektiv dag. Upp vid halv 8 för övningskörning, handla, powerwalka, sola & så jobba. Fick lite hårvårdsprodukter av en stammis på jobbet. Dom är världens gulligaste allihopa + att dom gör så att jag aldrig behöver köpa något eget :) haha. Riktigt bra grejer med, sånt blir man glad av.

Efter jobbet mötte jag upp mina kära Liz och Kb på Terassen för att avnjuta en Red Bull med dom. Gött! Idag flyttar Liz på riktigt till Götet till deras alldeles egna nyinköpa lägenhet :) Så glad för henne! Men som jag sa igår, det är inget farväl utan bara ett hej så länge! Vi kommer och hälsar på innan du ens hunnit sakna oss.

Nu blire ett bad sen ska jag kolla vad mina vänner gör!

Funderar på denhär hårfärgen.. Tycker Gynning var sjukt snygg i den! Iofs är hon snygg i allt men ändå.. Vad tycker ni?


 


Kommentarer
Postat av: liz

jag saknar er redan, men vi ses snart igen :) love you.

2009-10-15 @ 10:44:28
Postat av: Köppä

snyggt hår, de ska du testa tycker jag!

Du är mysig min vän

2009-10-15 @ 13:15:23
URL: http://elkoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0