"har du aldrig sett en praktikant förrut?"

Har haft en underbar helg hos Carro! Vi har hunnit med en massa mysiga grejer som shopping, fika, taco & idol-kväll med hennes klass, skogspromenad och fest flera gånger om =) Orsa lär vara bland de minsta ställena i Sverige men alla hade en sån grym sammanhållning, helt sjukt. Bodde hennes kompisar inte i samma trappuppgång så var de inte många minuter bort.. Väldigt ovant och avstressande att komma dit. Tack!

Sen så har jag hunnit med min jobb, träning & min första körlektion sen jag kom hem. Det gick över förväntan. Nu jävlar! Ikväll vart det en springtur i dimman. Sitter nyduschad och väntar på Desperate Housewifes. Me likey!

 

Vi lämnade spår efter oss på en schnubbes födelsedagsfest.. kul värre. Hittar ni min?




Kommentarer
Postat av: Carro

hihi (L)

2009-10-20 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0