friday.

Allt är klart, wiho! Today is a good day.. jag tror att det börjar vända nu. 
Underbart att det har varit soligt hela dagen och att jag tog en sovmorgonen imorse. Det var jag värd! Jobbet har flytit på. Mycket att göra som det oftast är men det är så skönt när man känner att; fan jag är riktigt jävla bra på det jag gör!

Fick en till framtidsidé idag när jag var på stan.. Jobba på resebyrå! Inte en vanlig som Fritidsresor utan en sån som ordnar mer affärsresor eller äventyrsresor. Jaja, det blir ett senare projekt.

Ikväll verkar alla vara hemma och sova och imorgon kommer mormor & morfar hit, så det blir nog en lugn helg. Har inte träffat dom sen jag tog studenten så det är på tiden. Eftersom jag fyller 20 år om exakt en vecka så borde jag ju få en liten present med, haha. Just nu sitter jag & klurar på vad man kan bjuda på för mat när jag fyller år.. tänkte att ica's hemsida skulle få hjälpa mig lite med det.

Time to drink some tea, trevlig helg!



Jag säger bara ÅRE! NU? Snart? Någon?!

Kommentarer
Postat av: J

jag vill också åka på en hejdundrandes skidresa, bangar ej!

2009-11-05 @ 11:34:48
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0