'

Precis hemkommen ifrån jobbet. Blir väl en film & en te innan jag somnar :)
Igår hann jag med en fika på 108 med Liz efter jobbet och lite senare på kvällen vart det tacos & mys hemma hos Julia med Sara, Linda och Karro. Underbart. Känns som att man gör sånt alldeles för lite tillsammans..

Imorgon ska det planeras spännande grejjer och på lördag verkar det som att alla tjejer ska samlas under ett och samma tak och styra ihop nåt kul ! Att nästan alla är med händer inte jämt om man säger så. Är inte sugen på varken o dricka eller gå ut men mina girls vill jag mer än gärna träffa.

Tänkte att det här skulle bli ett längre inlägg, men jag orkar inte, så Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0