what a wonderful day '

Ojoj, vilka dagar jag har haft. Igår var jag uppe med tuppen i tron om att jag skulle börja jobba 6.45 (det stod ju faktiskt i min kalender OCH på schemat..) men det stämde visst inte, passet måste vara bytt någongång som jag absolut inte minns. Iallafall så var jag på gymmet kl 7 istället så jag fick en massa grejer gjort denna måndag ! Träna, sola, övningsköra, shoppa på Gränby C, träffa en vän & göra min lillasyster fin i håret m.m.

Den här dagen hade jag blandade känslor inför.. Efter en mysig fika på Storken med tjejerna skulle jag nämligen ha möte med min chef om min framtid. Men det slutade bra, mycket bra tillochmed :) Nu har jag heltid istället för halvtid med fast lön ! Hon reagerade väldigt bra när jag sa att jag och några kompisar tänkt ut o resa nästa år.. hon förstod mig helt. Grejen är ju bara att jag måste säga upp mig då.. inte lika kul. Mycket att fundera på, och det är bara jag som kan svara på hur jag ska göra.. Ska man
vara bekväm och låta saker vänta eller ta lite risker här i livet? Hursomhelst är jag oerhört lyckligt lottad. Tacksamhet!

 



Såhär såg jag ut idag, min nya mysiga kofta från Gina rekomenderas.

Kommentarer
Postat av: Carro

You goo girl! Jag är så glad för din skull. och jag tycker du bara ska följa dit hjärta och de funkar att ha tråkigt en stund för de big party later.. :D haha Love

2009-10-07 @ 02:27:43
URL: http://www.nogg.se/carolinef
Postat av: liz

åh grattis gumman, jag visste att det inte var nå att oroa sig för :) jag håller med carro, följ ditt hjärta. PUSS

2009-10-07 @ 08:32:13
Postat av: Anonym

tack raringar :)

2009-10-07 @ 10:38:51
Postat av: Mickis

Jag säger som Carro, följ ditt hjärta. Självklart vill jag ha dig med. Men jag är vid din sida vad du än väljer! Du är bäst!

Pusss på dig

2009-10-08 @ 00:12:45
URL: http://michaelage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0