yoga-proffset själv

Idag har jag varit på yoga för första gången i mitt liv. Var lite skeptisk till en början men det försvann ganska snabbt. Man kan ju säga att jag var minst vig av alla där inne men de ska de bli ändring på ! Däremot så har jag skitont i ryggen efter att instruktören tryckte ner mina fötter över huvet rakt ner i golvet.. så det kan gå!

Vad som händer ikväll är fortfarande lite oklart, antingen blir det en barhäng, vin hos Liz eller kanske både och, we'll see. Vädret är ju inte det roligaste så man blir ju lite smått opepp. Ha en trevlig lördagskväll iallafall!


Kommentarer
Postat av: lina

Linnea, nästa gång vill jag följa med på Yoga!!!

2009-10-11 @ 22:13:33
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0