trött som en gnu

Blir en tidig kväll. Jobb igår sent, jobb idag från 6:45 & teorilektion på kvällen. Fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna.. nu blir det TVn och lite varmt vatten med citron & honung. De är gött de. Jag lär däcka direkt.

Mysigt idag var iallafall att jag fick träffa Kb & Lizette som kommit hem för några dagar över en chailatte på 018.

På lördag ska jag se New Moon med Sara & Rebecca, som jag har längtat.

Jag behöver lite spänning.. det är bara same old, same old.. men jag vet. Det kommer !!

Ungefär såhär känner jag mig. Go'kväll!




Kommentarer
Postat av: Carrofornis

Haha.. Du brukar faktist se ut precis så där när du är trött love! ;) saknar dig Puss

2009-11-20 @ 01:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0