It has always been him.

Har haft en riktigt bra gårdag & kväll. Först en snabb promenad i solen, sen New Moon. Ja, den var asbra! Jag är kär, det blev vi nog alla tre och att döma av folks reaktioner i biosalongen så tror jag att jag talar för dom också.. Jag ska lätt se den snart igen.

Förfest hos Amanda med P & co och sen vidare till Smålands. Mange Schmidt och Tomas Rusiak var där och körde, inget man lyssnar på i vanliga fall men det var nice. På tiden att jag drog ut på en nation, jag älskar´t. Mycket skönare stämning, man kan komma precis som man vill plus att det är asbilligt! Ibland ska man inte klaga på Uppsala alltså.. Asbra kväll!

Idag har jag hängt med Linnea och Anna P och käkat köttbullesmörgås. Skrattar är det enda man gör när man umgås med dendär familjen, ni är ju för sköna. 

 Har hunnit med att titta på Slumdog Millionare också. Grym film! Nu blir det sängen, klockan ringer 05:30. Avis?

Jag bjussar på denhär från igår;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0