huvudet är inte riktigt på rätt ställe..

Missar körlektioner & glömmer träningskläderna när jag ska träna (inte så skönt o träna i jeans) .. skyller på att jag har för mycket i huvudet, alldeles för mycket! För att vara senil vid 20 års ålder är inte riktigt ok! På tal om 20 ja.. På fredag, på fredag! Har iallafall inte bara glömt en massa grejer utan fått en hel del gjort. Tråkiga grejer men ändå nödvändiga. ICA-kort är beställt, vaccination bokad,riskettan och halkbanan är bokad och jag har bestämt allt till min birthday. Alltid något. Nu äre bara kvar att handla, laga mat & städa. sköj!

Hade en underbart mysig & lugn helg med mormor och morfar.. hade saknat dom som fan kom jag på! Så skönt att veta att dom är stolta över mig och stödjer alla mina val i livet, dom är guld värda :)

 

 




Kommentarer
Postat av: J

Jag tycker huvudet verker vara på sin plats? ;)

2009-11-08 @ 19:20:25
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/
Postat av: Oskar

Om vi har tur så kan vi också åka upp på fredag och då tänker jag tvinga dig att träffa mig eftersom att vi inte har setts på like what, 2 år? Och jag saknar dig, människa!

2009-12-08 @ 19:31:46
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0