free-time, me-time

Den här helgen har jag varit helt ledig och gjort en massa mysiga grejer. Först middag hos min faster i fredags sen vidare ut till Tensta för julbak hos Jonathan. Julstämningen var på topp! Glöggen var värmd, julmusiken och tomtemössarna var på, lussebullsdegen var på g och mozartkulorna likaså. Jag var helt slut och däckade i soffan runt 1. Sen fick jag skjuts hem. I lördags tog jag mig en välförtjänt sovmorgon sen vidare mot bio med Kb, Mickis och Rebecka. Vi såg "Luftslottet som sprängdes". Den var grym, bästa av dom 3 och jag bet sönder mina fingrar, typ. Efter det blev det mys på Terassen med en hel del vin & drinkar. Sara J och Sofia joinade även dom.

Igår vart det julbak här hemma och idag har jag varit ledig vilket resulterat i att jag fått en hel del gjort.
Bla färgat håret brunt. Känner mig ganska het, vad tycker ni?

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0