20 barre o allt..

dålig uppdatering så det skriker om det.. jojagvet. Har hunnit fylla 20 år. Det var en riktigt lyckad födelsedag med middag & utgång på det! Tack alla för att ni kom även fast många skulle upp och jobba dagen efter. Plus alla finfina presenter. I couldn't be more happy :) Jaa sen då? Låg deckad hela helgen efter det sen har det varit jobb måndag - söndag. Har helt enkelt haft för mycket att göra. Kan ju säga såhär.. jobb check, vaccinering check, riskettan check, receptionsmöte & brandutbilning på jobbet check, körlektioner check. Jaa nu kom jag inte på mer för tillfället men de har vart mer. Idag har jag iallafall leeedig. så himla underbart :) gick upp av mig själv vid halv 1, tog mig en springtur (har varit alldeles för lat denhär veckan) och sen tog jag mig iväg på första delen av min teorikurs.

Helgen har varit lugn och full med jobb men jag hann iallafall med en mysig kvällsfika på Storken med Köpp och Ninni i fredags och att fira Angelicas födelsedag en snabbis på Plock i lördags. Såå mysigt ställe.. Jag föreslår att vi går dit snart igen allihopa, vad säger ni tjejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0