svennebanan

Nu var det föör längesen igen, inte bra inte bra. För mycket har hunnits med.. får bli en snabbresumé av en del av det. Jobbade natt större delen av förra veckan men hann ändå med en himla massa, sömnbrist for sure.

Det bästa som hänt är att vi bestämt oss för en lägenhet, den är vår ! Kontraktet skrivs på nästa vecka. Jag ska bli sambo med Sara i en trea med balkong på Djäknegatan 75, fyfan vad fint.

Annars då? Valborg har passerat och det vart lyckat. Tyvärr så jobbade jag ju som sagt natt men jag deltog i festligheterna på dan. Det blev Ekonomikum med resten av jordens befolkning och sen vidare i en husbil hem till Niclas där vi grillade, det var mys.

Helgen spenderades hemma hos Jonte, i fredags grillade vi & kikade på skräckis. Bara jag som låg kvar och tittade tillslut fastän den var sjukt dålig, haha. De flesta stannade kvar hela lördagen och mös. Vi körde kubb och vattenbrännboll. (Man doppar huvet i hinkar när man blir bränd). Sen lagade vi mat, mös ännu mer och rökte vattenpipa. Varför man inte hänger där oftare kan man fråga sig. Underbart. I söndags vart det jobb 7 - 19 sen vidare till Reb för att fixa mig. Vi tog sen cykeln ner till dom andra som förfestade i Stadsparken. Det var dags för Expo & GK's skiva på Birger, sjukt lyckad kväll !

Denhär veckan har jag chillat med mina vänner mest, kikat på lägenheten och jobbat. Igårkväll körde jag ett häng på Terassen med Kb & Mickis efter jobbet. Haha sjuk kväll. Dags o sova, Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0