Ny vecka betyder nya tag


Just precis, bort med det gamla och in med det nya. Allt gammalt är glömt, nu kör vi. Har precis kommit hem från en händelserik dag. Har övningskört, ååh så kul det är.. jag känner att jag är på G snart. Sen besökte vi farmor på sjukhuset, hoppas verkligen hon mår bättre snart. Inte roligt att se henne sådär..

Efter det blev det shopping och spinning med Köppä & Jonte. Sist, fotbollstittande på Oleary's. Dif - Aik, ingen vidare match men ceasarsalladen var god och jag hade bra sällskap så jag summerar det hela till en riktigt mysig dag/kväll! Nu blir det lugnt med jobb och träning fram tills söndag då Rebecca har sin studentskiva. Vi ska vara bästa grejen.. längtar så jag dör (nästan då)

I lördags; Förfest hos Dan sen vidare för utgång. Birger för vissa och Platina för andra. Bra kväll !


 


Nä nu är det dags för sängen.. imorgon är en fullspäckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0