myspys


Sitter här med ont i halsen och tycker synd om mig själv. Sara ligger i sängen här bredvid och tycker nog ännu mer synd om sig själv, men det stoppar inte oss från att gå på skivan ikväll - nejnej. Det kommer bli riktigt nice !
Får snart tvinga upp henne så vi hinner med allt vi ska göra idag.

Veckan har varit lugn som jag trodde. Massvis med jobb, träning och mys. I torsdags körde vi en runda på stan med bryggan och annat mys, sen drog vi vidare till Vreta och badade tunna. What a wonderful day i say.
Gårdagen vart lugn men väldigt lång, jag Ninni och Sara spelade Guitar Hero, åt popcorn och tittade på JallaJalla, dom fick typ bära ner mig till bilden för att jag var så trött sen (typ alltså) Nej inte tid att sitta här längre, hejdå !




vi är mysiga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

2009-05-24 @ 13:40:11
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Reb

Ni är mysiga. :) <3

2009-05-26 @ 22:31:02
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0