lugnt & skönt, eller ?

Jobb, jobb, åter jobb och så lite mys hemma hos Pauline. Det är min helg så långt. Kom hem för en liten stund sen. Det vart mys med vattenpipa, chips och kaffe i hennes vardagsrum. Mina vänner var så rara och hämtade upp mig i Storvreta, annars hade jag väl däckat på soffan och sovit hela kvällen. Hursomhelst, riktigt mysig kväll ! Känns skönt att inte dra ut en lördagkväll, men det där är väl en "fas" som en jobbarkompis sa idag. Och lugnt blir det ju inte heller för den delen.. för imorgon är det dags för SamboSaras studentskiva ! Det blir övningskörning, träning och kanske en solning på dagen sen hittar ni mig på Birger.




vi kör antagligen på den här dräggiga stilen imorgon med, eller vad sägs ?


Kommentarer
Postat av: köppä

å fy vilken snuskig bild min kära sambo,

viiidrig haha. den kör vi på i kväll med !

2009-05-10 @ 14:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0