lördag.

Vad har hänt sen sist nu då? Jo juste, kontraktet är påskrivet ! Jag säger det igen, nice.
Annars har det blivit jobb, mys och ännu en utgång i onsdags. Det var skiva på Birger och jag är ju inte den som bangar.. Igår vart det först jobb till 22.30 sen vidare till Terassen som vanligt. Det vart en spontan kväll, mötte upp de andra packade brudarna medans jag var själv var nykter. Var inte så pepp till en början men sen drog vi vidare till Teatern där det var ännu en skiva och fullt med folk. Det blev en riktigt lyckad kväll trots allt. Hade riktigt kul plus att jag inte varit bakis idag, strålande. Snart blir det middag och sen tänkte jag bege mig mot Rebecca där Kb befinner sig.
Om jag säger Platina ikväll vad säger ni då?


Kommentarer
Postat av: Rebecka G

Ååååh så härligt!! :) då måste jag få komma och hälsa på när jag kommer tillbakaa!!! pusspusss

2009-05-18 @ 07:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0