270509


Tänkte köra en liten uppdatering innan det blir sängen. Dagarna rinner iväg fort som tusan som dom alltid gör. Rebbecas skiva har hunnits med. Vi var lätt skönast på Birger med våra studentmössor, klänningar, nallebjörnshalsband och visselpipor från vår student förra året. "Va, tar ni studenten nu?" fick man ju höra X antal ggr. Dagarna som gått har jag jobbat mest, fått se en liten gnutta sol, övningskört och sånt där bra. Idag har jag tvättat hundratals tvättmaskiner, liten överdrift det kanske var tre.. men jag är inte van så det är min ursäkt. Har även hunnit hälsa på farmor och Ninni & dan, Ninni var duktig och lagade middag som jag blev bjuden på :)
Imorgon står klockan på 05:30, jobb, träff med Julia och kvällsspinning står på schemat.



då & nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0