vill börja med att..

Vill börja med att säga Grattis till Mickis och hennes körkort och Sannela och hennes 20-årsdag! (klockan är iofs över 12 men ändå..) Ni är grymma!

Japp, så idag har man testat curling dårå. Konstig sport men jättekul o testa på. Jag och Rebecka var i samma lag, oslagbart team skulle man kunna tro men så var inte fallet. Vi förlorade rätt hårt men det var kul iaf ! De andra skulle käka middag medans jag skulle jobba, det var en sjukt stressig kväll så jag fick äta min mat kall i min ensamhet senare på kvällen, haha. Idag har jag även hunnit med ett spinningpass med Köppen och Jonte, fyfan så schönt det är ! Känner sig som en ny människa efteråt. Har känt mig trött hela veckan, även om jag känner mig på topp på samma gång. Tror det kallas sömnbrist, jag mår bra psykiskt men kroppen hänger inte med, haha. Därför lär jag ta tag i det där med sömnen just nu. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Reb

Äsch, vi är oslagbara ändå ;) Härlig bild föresten, satan så jag längtar tills det är min egna tur. (a) Vad gör du ikväll Linnie?

2009-03-20 @ 15:49:12
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0