ajajaj.

har sån jävla värk i ryggen. känner mig som en gammal 90åring och får panikont så fort jag ställer mig, baaah. Ninnis och Sofias bäddsoffa var nog det värsta jag varit med om.. tror inte jag sovit en blund inatt plus ryggen då. Jag förtjänar att sitta ner en stund. Igår vart det filmmys med Sofia, Ninni, Carro, Köppä och Angelica. Det blev Så ska det låta, Let's Dance och Snakes on a Plane. Ikväll är det hejdå-middag hemma hos Linnea. Mysigt med middag men inte lika mysigt att hon ska åka. Dom andra rackarna ska ut och svänga sina lurviga men jag jobbar ju hela helgen och är förövrigt pank, så det blir nog inget för mig konstigt nog.

Annars då? Jag och Sara har gjort en intresseanmälan om en lägenhet, nu måste han bara svara. jag är så taggad på att flytta!!! I onsdags hängde jag på Terassen. Det var mys. Sen drog jag och Sara i8väg för att roa oss på annat håll, dricka vin och lyssna på Westlife, haha. Dagen efter vart det en fika med Ninni, Carro, Lizette och Sara J som jag inte träffat på evigheter. Ni har varit saknade!

Nej nu är det back to work som gäller, att räkna kassan står näst på tur!



GE MIG SOMMAR!!!

Kommentarer
Postat av: köpp

Jag har fett ont i ryggen, jävla skitsoffa !

märkte du att jag ropade på dig i natt flera gånger ? haha.

2009-03-07 @ 18:45:22
URL: http://sarakoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0