no makeup

Min sminkväska är borta! Bortsupt. Det som suger mest att jag för en gångs skull lagt ner pengar på sminket och köpt lite dyrare bättre grejer (som jag absolut inte har råd att köpa igen) Fan.. Ska iallafall pröva mitt sista hopp imorgon, ringa till Saluhallen och höra ifall den är där. Please!! Ja, Saluhallen var det ja, det var där vi var igår. Kvällen började med förfest hemma hos KBs syster med både nya och gamla ansikten, ett riktigt skönt gäng. Efter dans, kortspel och skitsnack drog vi in till stan och det blev utgång, vart sa ja visst nyss. Älskar det stället! Alla andra ställen känns ovärda om man jämför. Hela tiden fram tills imorse när jag gjorde min hemska upptäckt så ar jag haft det toppen, tack alla för en superkväll! Söndagen har spenderats gömd inne på BlomsterCity med Sara tills hon slutade, jag mådde piss men det var mys och det var kul och se Sara in action på jobbet, hon är så duktig så ! Sen kom Maja och vi tog en kaffe på bryggan i solen, vårkänslor for sure! Vi hann även med en sväng till hotellet där även Sofia arbetade och stod i (läs: löste korsord..) Sara och Maja drog vidare till relaxen på Fyrishov och jag åkte hem och tröstade mig med chips och lösgodis.



Kommentarer
Postat av: Reb

Den kvällen var så grymt bra, och sminket är funnet igen. Wohoo liksom. :D

2009-03-17 @ 18:25:15
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0