kör ba, kör

Dagarna går och går och så vart det onsdagkväll! Btw så är min sminkväska återfunnen.. jag hade tappat den på Saluhallen, haha hur lyckas man.. Iallafall, nu är jag lycklig igen och solen har ju börjat visa sig så det kan inte bli more great. Tänkte summera dagarna som gått litegrann eftersom jag vet att det är rätt så spännande läsning. Måndagen bestod av fika med mina kära damer, jobbade på Uplandia och drog vidare för en filmkväll hos en trevlig man med mina trevliga ladies. Det blev Ballar av Stål, Betapet och planerande av vår framtida lägenhet, ( central 2a söker, max 2000 :- !! ) Anyway, det blev tisdag. Dan mötte upp Ninni, Sara och mig, brun som en neger från sin Thailandsresa och vi käkade världens godaste pastasallad på Rififi, rekommenderas starkt! Kvällen fortsatte med en trip till Gränby C och vidare till my place, Jag Carro och Köppis var nostalgiska och lyssnade igenom gamla blandskivor. Idag har jag jobbat 3 timmar på morgonen, tagit en tripp till Ikea och frisören, simmat med Köpp och sen dragit en fika på Wayne's. Nu är Köpp här och vi kikar på Dirty Sexy Money. Imorgon är det spinning som gäller och efter det är det jobb och curling ( ! ) med jobbet. Ska bli grymt kul.. aldrig testat det förrut. Kommer vara Bambi på hal is  ! Sofia och Rebecka ska med så det blir kul iaf. Nej nu blev det ett långt inlägg men nu har iallafall Sara ngt att läsa.. synd bara att jag inte samma fantasi som den kvinnan har.. för roligare info om våra liv gå in på sarakoppa.blogg.se.

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Reb

Bambi på hal is, verkligen! Men det blir bra det där.

Är vi vänner på msn? Du måste ju skicka bilderna till mig, Miss[email protected] om inte annats då. :)

2009-03-18 @ 23:16:08
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0