idag är jag glad, bara så du vet

Idag har jag jobbat, inte så roligt att läsa om men det vart en lyckad dag!
Rebecka har (och har haft ett tag) praktik på hotellet så hon var där samtidigt som mig idag.
Fåt tydligen se hennes glada fejja imorn igen. Efter att ha jobbat 10-15 på det ena hotellet
bar det in till Uplandia för att jobba med Sofia 16-20, hej och hå vilka pass. Väldigt roligt att jobba med henne iaf !
Vi är ett oslagbart team när vi väl får något gjort ;)

Har inte uppdaterat sen i helgen så en liten resumé är ju standard. Efter att ha jobbet fredag natt och träffat på den ena skojiga människan efter den andra så vart det lördag och utgång! Platina blev det med en massa underbaringar, vi var en hel jävla massa även om jag tappade bort dom flesta i dimman. Fick säkert lite för mycket alkohol och spårade kanske en aning men det var kul! Tack för en underbar kväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0