fredagen den 13e

Fredagskväll! Har precis tagit farväl av min kära vän Linnea P som beger sig till London imorgon.
Men det är är inget riktigt hejdå för jag kommer och hälsar på dig om en månad, högst!

Denhär veckan har gått i lugnhetens tecken. Lina fick med mig på spinning igår och det var tur att hon gjorde det för det fick mig att gå på det idag igen, man känner att man klarar allt efter dedär passet, wiho. Har valt temuggen denna vecka istället för ölflaskan och det känns skönt, haha. Imorrn ska jag möta upp Sara J i stan för inhandling av partykläder och presenter för imorrn har vi 20årsdagar att fira! Hoppas på en riktigt mysig middag och sen Platina. Har saknat er tjejer!

Förövrigt så börjar min & saras resa styras upp. I november gäller det och jag kunde inte längta mer!

Ha en bra helg mysungar!



En annan resa, närmare bestämt Dublin.
Snart ett år sen.. favorit i repris, någon?

Kommentarer
Postat av: liz

LIZZY LIZ ÄR PÅ!

2009-03-14 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0